Pressemeddelelse: Stiftende generalforsamling hos Nye Borgerlige

6. september 2016 Politik

Pressemeddelelse:

Nye borgerlige Sønderborg indkalder alle medlemmer til stiftende generalforsamling.

Henrik Juul Nielsen uddyber, at mødet bliver holdt på Sønderborghus den 6. oktober kl 19:00.

Vi er ved at have et stærkt hold, så Henrik Juul Nielsen forventer, at der vil blive stiftet en bestyrelse, som ønsker at tage arbejdshanskerne på, så vi kan få de egnede kandidater frem mod valget.

Karsten Grau, som allerede i dag sidder i byrådet, udtaler vigtigheden i, at vi har en bestyrelse, så vi med et stærkt hold, kan stå stærkt i byrådet frem mod KV17.

Artiklen fortsætter under annoncen

Henrik Juul Nielsen slutter med, at der frem mod mødet vil komme en endelig dagsorden, som vil blive udsendt til medlemmerne personligt.

Skulle man have spørgsmål eller forslag til mødet, kan de fremsendes til Karsten Höyer Grau eller Henrik Juul Nielsen på mail: khg@sonderborg.dk eller henrik.juul.n@gmail.com

På den fungerende bestyrelses vegne.

Karsten Grau og Henrik J. Nielsen

5. oktober 2022 Augustenborg, Politik

Tænder julelysene og skruer ned for gadebelysningen

5. oktober 2022 Augustenborg