Sønderborgenserne er særdeles tilfredse med Jobcenter

Arkivfoto
Arkivfoto
11. december 2016 Politik Skrevet af: Ole Kæhler

Arbejdsmarkedsudvalget har fokus på god service og kommunikation med brugerne af Jobcentret, Kompetencecentret og Integrationscentret og på onsdag vil Jobcenter fortælle politikerne i udvalget, at selvom tilfredsheden tidligere var stor, så er den blevet endnu større.

I april 2016 besluttede arbejdsmarkedsudvalget at gentage brugertilfredshedsundersøgelse fra 2014 i Jobcentret, Kompetencecentret og Integrationscentret.

Undersøgelsen blev foretaget fra august til oktober 2016.

2.989 brugere deltog.

Artiklen fortsætter under annoncen

Den samlede bedømmelse af brugertilfredshedsundersøgelsen viser, at 90 procent er tilfredse. Det er en stigning på to procent siden 2014, hvor 88 procent af brugerne var tilfredse.

Brugerne er i begge undersøgelser blevet bedt om at vurdere deres tilfredshed ud fra fem spørgsmål:

  • Samlet set, hvordan bedømmer du kontakten med os i dag?
  • Følte du dig velkommen?
  • Behandlede vi dig med respekt?
  • Lyttede vi til dig?
  • Artiklen fortsætter under annoncen

  • Ved du, hvad du skal fremover?

Brugere, der ikke er tilfredse, er blevet ringet op af en teamleder såfremt den enkelte har ønsket en dialog. Teamlederen har på baggrund af dialogen sat gang i forbedrende tiltag.

25. april 2024 112, Sønderborg

Brand i grillbaren Hos Jesper

25. april 2024 112

Onsdag aften ved 23-tiden var der brand i grillbaren Hos Jesper tæt ved Rutebilstationen. “Der var nogle unge gutter, som havde ringet til mig og sagt, at det røg fra grillbaren, så jeg skyndte mig herhen”, siger Jesper Sørensen til SønderborgNYT. Da han åbnede døren væltede røgen ud og han skyndte sig at lukke igen […]

Læs mere...