Stofa: God forklaring på manglende kundeservice

27. januar 2015 Erhverv Skrevet af: Ole Kæhler

10943934_10152819847311461_395623521716182559_n

Når Stofa-kunder modtager sådan en mail, så kan nogle af dem føle sig fristet til at finde en anden tv-udbyder. Men det viser sig, at der faktisk er en god forklaring på mailen.

Artiklen fortsætter under annoncen

“Vi vil godt starte med at beklage, at vi ikke har været i stand til at besvare din henvendelse – det er selvfølgelig ikke godt nok, og bestemt ikke den kundeoplevelse vi gerne vil står for.”, skriver Stofa i et nyt svar. 

“Baggrunden for svaret er, at vi desværre har været ramt af stor travlhed henover julen, og samtidig har de mange helligdage gjort, at en del af de skriftelige kundehenvendelser er blevet af ældre dato. Vores erfaring har vist os, at største del af vores kunder typisk har fundet en alternativ løsning på deres problem – f.eks. pr. telefon – såfremt vi ikke har responderet på den skriftlige henvendelse indenfor 7 dage.”

Artiklen fortsætter under annoncen

Kunden, der havde lagt Stofas mail på Facebook er blevet kontaktet telefonisk af Stofa, så hans problem er forhåbentligt løst.  

Om kunderne i Stofa er tilfredse med, at travlhed er forklaringen på manglende service, kan der kun gættes på.

Artiklen fortsætter under annoncen

 

4. maj 2024 Samfund, Sønderborg

Kontrakten er skrevet under – nu kan der rives bygninger ned i Nørager

4. maj 2024 Samfund

Fredag blev kontrakten om nedrivning af Nørager skrevet under og det var et øjeblik præget af refleksion over en lang proces, glæde over lokale kræfter og en forventning om at få det bedste ud af situationen, man er blevet sat i, skriver Salus på deres hjemmeside. Teknisk chef for SALUS Boligadministration, Brian Skou Juhler Larsen, […]

Læs mere...