CityIT: Opgaverne breder sig mere end ventet

1. juni 2014 Erhverv

De to iværksættere, Kaj Villadsen og René Michael Kanne, er blevet overrasket over, at de har få et flere følge-opgaver end ventet i deres nystartede virksomhed, der tilbyder it-support til private og virksomheder.

dk/wp-content/uploads/2014/05/IMG_8675-300×170.jpg” alt=”René Michael Kanne og Kaj Villddsen er sammen om City It.” width=”300″ height=”170″ /> René Michael Kanne og Kaj Villddsen er sammen om City It.

– Vi regnede med standardopgaver, men der er fulgt meget mere med. Blandt andet printer vi en del brochurer og lignende for vores kunder, siger René Michael Kanne til Sønderborg Nyt.

– CityIT lægger sig i selen for at yde god service, uanset om der skal laves netværk eller investeres i hardware – og så printer vi gerne brochurer og løser grafiske opgaver, siger Kaj Villadsen til Sønderborg Nyt.

Som en del af den gode service er fleksibel arbejdstid, så eventuelle it-problemer kan blive løst hurtigst muligt.

– Mange større og mindre virksomheder er jo net-afhængige, så tingene skal jo virke, siger René Michael Kanne, der gerne starter bilen tidligt og sent.

Blandt kunderne er: SH Bilcenter, Peter Moos, Synshallen på Kærvej og Dansk Autohjælp.

– Vi har kundevenlige priser, siger de to iværksættere og det gælder både på hardware og support.

Besøg virksomheden på linket: CityIT

 

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk