De to iværksættere, Kaj Villadsen og René Michael Kanne, er blevet overrasket over, at de har få et flere følge-opgaver end ventet i deres nystartede virksomhed, der tilbyder it-support til private og virksomheder.
– Vi regnede med standardopgaver, men der er fulgt meget mere med. Blandt andet printer vi en del brochurer og lignende for vores kunder, siger René Michael Kanne til Sønderborg Nyt.
– CityIT lægger sig i selen for at yde god service, uanset om der skal laves netværk eller investeres i hardware – og så printer vi gerne brochurer og løser grafiske opgaver, siger Kaj Villadsen til Sønderborg Nyt.
Som en del af den gode service er fleksibel arbejdstid, så eventuelle it-problemer kan blive løst hurtigst muligt.
– Mange større og mindre virksomheder er jo net-afhængige, så tingene skal jo virke, siger René Michael Kanne, der gerne starter bilen tidligt og sent.
Blandt kunderne er: SH Bilcenter, Peter Moos, Synshallen på Kærvej og Dansk Autohjælp.
– Vi har kundevenlige priser, siger de to iværksættere og det gælder både på hardware og support.
Besøg virksomheden på linket: CityIT