Flere takker nej til trykte tilbudsaviser

3. november 2014 Uncategorized

Hver tredje husstand i Sønderjylland siger nej tak til reklamerdownload og tilbudsaviser.

Artiklen fortsætter under annoncen

“Og den faldende interesse betyder, at dødsstødet til de trykte reklamer snart kommer”, vurderer Per Østergaard Jacobsen, der er lektor på Copenhagen Business School.

Jens Juul Nielsen, der er informationsdirektør hos Coop Danmark, erkender, at tilbudsaviserne snart synger på sidste vers.

Artiklen fortsætter under annoncen

“Vi ser en ny generation af forbrugere vokse op, for hvem det er helt naturligt at se tilbuddene på deres mobiltelefon”, fortæller Jens Juul Nielsen til DR.

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk
13. august 2022 Politik, Sønderborg

Et skridt tættere på at flere af kommunens biler kører på el

13. august 2022 Politik

Natur-, Klima- og Miljøudvalget godkendte i marts Handleplan for grøn omstilling af persontransport. Et af tiltagene handler om at kommunen skifter benzin- og dieselbiler ud med elbiler. På onsdag skal Økonomiudvalget gerne nikke til udrulningsplanen. I forhold til at få sat ladestationer op, så forelægges sagen til Teknik-, By og Boligudvalgets beslutning, idet der er […]

Læs mere...