Flere takker nej til trykte tilbudsaviser

3. november 2014 Uncategorized

Hver tredje husstand i Sønderjylland siger nej tak til reklamerdownload og tilbudsaviser.

“Og den faldende interesse betyder, at dødsstødet til de trykte reklamer snart kommer”, vurderer Per Østergaard Jacobsen, der er lektor på Copenhagen Business School.

Jens Juul Nielsen, der er informationsdirektør hos Coop Danmark, erkender, at tilbudsaviserne snart synger på sidste vers.

“Vi ser en ny generation af forbrugere vokse op, for hvem det er helt naturligt at se tilbuddene på deres mobiltelefon”, fortæller Jens Juul Nielsen til DR.

.

Artiklen fortsætter under annoncen

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk
20. april 2021 Kultur, Nordborg

Universe åbner St. Bededag – husk at købe billet online

20. april 2021 Kultur

I Universe er åbningen fastsat til Store Bededag, som er fredag den 30. april, klokken 10, hvor parken åbnes i fuldt omfang både ude og inde – men med visse begrænsninger som følge af corona. “Vi er rigtigt glade  for, vi kan åbne til både de indendørs og udendørs aktiviteter, så vores gæster oplever hele […]

Læs mere...