På torsdag mellem 15 og 18 kan du træde indenfor i Jyske Bank i Perlegade, hvor personalet står klar med gløgg, saftevand og juleknas til både nuværende kunder og alle andre, der kommer ind.
“Børnene kan tage sparegrisen med, så den kan blive tømt”, siger afdelingsdirektør René Nyholm Lassen til SønderborgNYT. Han er parat til at kvittere med en lille gave til børnene.
Kunde eller ej – Kig indenfor
Hvis du er en af de mange, der har haft den samme bank i årtier, så kan det give rigtig god mening at høre lidt om, hvad du kan få ud af at skifte.
“Vi vil selvfølgelig fortælle lidt om Jyske Bank til dem, der kigger ind – og så kan vi booke aftaler, hvor vi kan gennemgå kommende kunders økonomi, så de er klædt godt på, når de skal beslutte, om de vil skifte bank”, siger René Nyholm Lassen.
Forbrugerrådet har mange gang sagt, at danskerne kan tjene mange penge på at vælge den bank, der giver dem de bedste tilbud. Rådet undrer sig over, at et gennemsnitlidt “bankforhold” varer i tyve år, mens et gennemsnitligt ægteskab holder i godt tolv år.
“Jeg synes, at sønderborgenserne skal komme ind til os på torsdag. Måske har vi bedre tilbud end deres nuværende bank”, siger afdelingsdirektør René Nyholm Lassen, der leder privatkundeafdelingen i Jyske Bank i Sønderborg.
Hvis det kniber med tiden torsdag, så er dørene også åbne i dagtimerne på andre hverdage.
“Og vi er altid klar til at byde på en kop kaffe”, siger René Nyholm Lassen.
Denne artikel er sponsoreret af Jyske Bank – Sønderborg.