Nu kan Memberlinks yde endnu bedre service til deres flere end 300 kunder og forklaringen er, at de i dag, mandag, åbner kontor i Søborg. Samtidig ansættes en ny key account manager, Kristian Nielsen, der fra kontoret i Søborg skal yde support til eksisterende kunder og sælge Memberlinks produkter til nye kunder. Han vil også være nye kunder møder.
Det oplyser Memberlink.
Kristian Nielsen er oprindeligt uddannet inden for salg- og marketing og har haft en lang karriere i mediebranchen med fokus på salg og service af tekniske produkter og distribution af tv-signaler.
Kristian Nielsen kommer senest fra Dansk Kano- og Kajakforbund, hvor han i seks år har stået for driften og vedligeholdelsen af forbundets it-systemer og koordineret forbundets uddannelser. Han var også med-designer af forbundets licensstyringssystem, Ipaddle.dk, der leveres og driftes af Memberlink.
Med ansættelsen af Kristian Nielsen vil vi komme endnu tættere på vores kunder og ikke mindst kunne yde jer en meget bedre service. Endelig vil han aflaste firmaets stifter og direktør, Thomas Kristiansen, der herved får frigjort ressourcer og kan koncentrere sig om at udvikle på firmaets produkter, Memberlink, Rokort og Bookingportal.