Passagererne er glade for Sydtrafik

18. november 2014 Erhverv Skrevet af: Ole Kæhler

Pressemeddelelse:

Artiklen fortsætter under annoncen

Sydtrafik har fået den bedst tænkelige julegave. Deres kunder er blevet spurgt, hvad de mener om Sydtrafik, og de allerfleste er tilfredse eller endda meget tilfredse med den buskørsel og service, de får af busselskabet.bus-sydtrafik

Artiklen fortsætter under annoncen

Analysebureauet Wilke har spurgt et repræsentativt udsnit på 1116 passagerer om deres tilfredshed på en lang række punkter. På samtlige områder er tilfredsheden steget, siden den foregående undersøgelse i 2013.

Den overordnede tilfredshed er steget med fire point på en indeksskala, der går fra fra 0-100. I 2013 nåede tilfredsheden op på 75 point, hvilket svarer til ’god’. I år er søjlen steget til 79 point og ender dermed i den højeste kategori ’meget god’. Andelen af passagerer, der svarer i højeste felt er steget fra 37 pct. til 50 pct.

Artiklen fortsætter under annoncen

Især glæder det Sydtrafik, at et markant stigende flertal vil anbefale Sydtrafik til andre. Det hænger godt sammen med, at også Sydtrafiks omdømme er steget meget.

25. april 2024 Nordborg, Samfund

Parkeringsproblemerne i Nordborg er løst

25. april 2024 Nordborg

Der har været uenighed om, hvor der kan parkeres eller ikke kan parkeres i Østerlundkvarteret i Nordborg. Men det er slut, for politikerne i Teknik, By og Boligudvalget lukker sagen nu. De er nemlig enige om, at arealerne langs villavejene i Østerlundkvarteret i Nordborg kan fungere som parkeringsarealer. Det sker efter en anbefaling fra forvaltningen […]

Læs mere...