Revydirektør Leif Maibom har været i arkiverne og fundet salgstallene frem den 1. februar i de seneste 10 år. Og det er munter læsning. Der har været sat rekord på rekord med et par minimale dyk et par år.
Men stort set har der været en konstant fremgang, og antal solgte billetter den 1. februar har ligget
omkring de 8.000, stigende til 8.500, 8.800.
Men nu – i 2017 – står der ikke længere 8 foran, men 9, skriver Sønderborg Sommerrevy i en pressemeddelelse.
Og der er faktisk solgt langt over 9.500, så der er ikke langt til billet nr. 10.000.
Og det er vel at mærke før telefonsalget er gået i gang. Mailsalget har som sædvanligt været i gang
fra først i oktober, og der har været pænt travlt på billetkontoret, kan billetchef Lene Ebbesen
fortælle:
“Der er flere og flere af vore kunder, der blevet trygge ved at bestille pr mail, og det er
selvfølgelig en del af forklaringen på, at vi kan sælge flere og flere billetter hvert år”.
Flotte nomineringer styrker salget
Leif Maibom tilføjer, at det selvfølgelig også betyder en hel del, at revyen de seneste mange år har
ligget helt fremme i første række af revy-successer. Revyen har de seneste to år været
nomineret som ‘Årets Revy’ – både ved Revyernes Revy og ved TV Charlies ‘Revy-Galla’.
Dette TV program er i øvrigt lige blevet kåret som ‘Årets Event’ ved TV Pris uddelingen den 28.2.
Snart med telefonsalg
Telefonsalget starter den 7. februar på tlf. 74 42 87 02 – tirsdag-fredag mellem kl. 11,00 og 15,00.
Og på trods af det fantastiske mail-forsalg, regner revyens tre billetsælgere alligevel at få meget
travlt de første dage.
“Der er bare en masse af vore kunder, der helst vil snakke med os direkte, siger Lene
Ebbesen.
“Det er ofte fordi de vil overnatte og gerne vil have bestemt værelser, eller
bestemte pladser i salen. Andre skal lige have gennemgået de forskellige revy-menuer, og de
synes sikkert det er hyggeligere, at få dem forklaret end bare at læse om dem på revyens hjemmeside. Og så er vi klar. Vi har intet imod netbestillinger, men Sønderborg Sommerrevy har altid haft ry for en god personlig betjenning, og det fortsætter vi med at have”, siger billetchefen.
Error, group does not exist! Check your syntax! (ID: 95)
Error, group does not exist! Check your syntax! (ID: 96)