Vi må desværre indlede år 2017 med at give dig vores uforbeholdne undskyldning. Kl. 16.30 lørdag eftermiddag blev vi ramt af et meget alvorligt nedbrud i vores tv-signal.
Nedbruddet betød desværre, at de fleste af vores kunder ikke kunne se tv nytårsaften. For mange af os er netop tv’et omdrejningspunkt for to vigtige nytårstraditioner: Dronningens nytårstale og rådhusklokkerne, der ringer det nye år ind. Vi undskylder derfor dybt til de mange, vi måtte skuffe på så betydningsfuld en aften.
Selve fejlen skyldes et ekstremt kompliceret fysisk nedbrud i vores system, og vi har selvfølgelig arbejdet benhårdt på at få den rettet, lige siden den opstod. På nuværende tidspunkt har vi fået genskabt tv-signalet til mere end 99 % af vores kunder, og der bliver arbejdet nonstop på at få de sidste med og sikre, at fejlen ikke opstår igen.
Så snart fejlen er rettet, vil vi gå i gang med at lave en underholdningsoplevelse til dig som et plaster på såret.
Vi ønsker dig – trods alt – et rigtigt godt nytår. Du hører fra os, så snart vi har nyt om dit plaster på såret.
Venlig hilsen
Jaap Postma
Direktør, YouSee