Brugerne af Flextrafik er ret tilfredse

8. februar 2018 Erhverv Skrevet af: Ole Kæhler

På onsdagens møde i Teknik- og Miljøudvalget kunne politikerne læse i en undersøgelse lavet af Wilke, at kunderne er meget tilfredse med Flextrafik og den seneste tur, idet både den generelle tilfredshed og tilfredshed med den seneste tur ligger på et meget godt niveau.

Derfor lyder den overordnede anbefaling fra Wilke at sikre, at alle fortsat arbejder på at vedligeholde den høje tilfredshed gennem god service i kontaktpunkterne, herunder særligt chaufførens kundeservice og ankomsttidspunkt.

Artiklen fortsætter under annoncen

Chaufførens kundeservice og ankomsttidspunktet er de parametre der har størst betydning for tilfredsheden med den seneste tur.

Flextrafik skal derfor fortsat informere deres kunder om, at der er et tidsrum for ankomst så der på forhånd kan blive forventningsafstemt.

7. maj 2024 Frivillige, Sønderborg

Anette Tranekjer: Det er vigtigt jeg kan kere mig om andre hjertepatienter

7. maj 2024 Frivillige

Det er otte år siden Anette Tranekjer meldte sig ind i Hjerteforeningen i Sønderborg og det gjorde hun lige efter en hjerteoperation. Hun syntes, at hun vil gi’ noget igen og det gør hun ved at hjælpe andre, som har en hjertesygdom. “Her i Sønderborg er der 1600 medlemmer i Hjeteforeningen. Altså er Sønderborgs lokalforening […]

Læs mere...