Kommunen: Virksomhederne er meget tilfredse med servicen i byggesager

24. juli 2018 Erhverv Skrevet af: Ole Kæhler

Efter et massivt fokus på høj service og hurtigere sagsbehandlingstider, afspejler den positive indsats sig i tilfredshedsundersøgelser og sagsbehandlingstiderne indenfor erhvervsområdet.

96 procent af de virksomheder, som svarer i den efterfølgende spørgeskemaundersøgelse, er enten tilfredse eller meget tilfredse med servicen i løbet af 2018. Samtidig forstod 87 procent sagens afgørelse i høj eller meget høj grad.

Undersøgelsen bygger på en svarprocent på 52, skriver Sønderborg Kommune.

Artiklen fortsætter under annoncen

Også sagsbehandlingstiderne på erhvervsområdet går i den rigtige retning. Her lå Sønderborg Kommune på gennemsnitligt 28 nettodage i 2017, hvilket i 1. kvartal 2018 blev bragt ned på 22 dage. Nu er tallet 21 nettodage for første halvår af 2018 – hvilket er langt under de nationale servicemål, som er ca. 49 nettodage.

4. maj 2024 Kultur, Sønderborg

Koncertsalen Alsion har fået ny bestyrelsesformand

4. maj 2024 Kultur

Den mangeårige bestyrelsesformand for Fonden Koncertsalen Alsion, Ole Balle, har valgt at fratræde som følge af sin pension og det har udløst en intern bestyrelsesrokade, skriver fonden. Den hidtidige næstformand, økonomichef i Bitten & Mads Clausens Fond, Mads Thomsen, har indtaget formandsposten. Kultur- og Fritidschef i Sønderborg Kommune, Morten Skovmand Fogh, er ny næstformand. Bestyrelsens […]

Læs mere...