Brugerne af Flextrafik er ret tilfredse

8. februar 2018 Erhverv

På onsdagens møde i Teknik- og Miljøudvalget kunne politikerne læse i en undersøgelse lavet af Wilke, at kunderne er meget tilfredse med Flextrafik og den seneste tur, idet både den generelle tilfredshed og tilfredshed med den seneste tur ligger på et meget godt niveau.

Derfor lyder den overordnede anbefaling fra Wilke at sikre, at alle fortsat arbejder på at vedligeholde den høje tilfredshed gennem god service i kontaktpunkterne, herunder særligt chaufførens kundeservice og ankomsttidspunkt.

Artiklen fortsætter under annoncen

Chaufførens kundeservice og ankomsttidspunktet er de parametre der har størst betydning for tilfredsheden med den seneste tur.

Flextrafik skal derfor fortsat informere deres kunder om, at der er et tidsrum for ankomst så der på forhånd kan blive forventningsafstemt.

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk
30. november 2021 Politik, Sønderborg, Uncategorized

Samlet vederlagsomkostning til formænd og næstformand stiger i ny udvalgsstruktur

30. november 2021 Politik

Som SønderborgNYT tidligere tirsdag kunne fortælle, skal byrådet træffe beslutning om en ny udvalgsstruktur for den kommende byrådsperiode. Det betyder blandt andet, at der fremover bliver ét stående udvalg mere og dermed stiger den samlede vederlagsomkostning til formænd og næstformand i de såkaldte ’stående’ udvalg, hvis forslaget godkendes. Samlet set stiger den årlige, samlede omkostning […]

Læs mere...