Brugerne af Flextrafik er ret tilfredse

8. februar 2018 Erhverv Skrevet af: Ole Kæhler

På onsdagens møde i Teknik- og Miljøudvalget kunne politikerne læse i en undersøgelse lavet af Wilke, at kunderne er meget tilfredse med Flextrafik og den seneste tur, idet både den generelle tilfredshed og tilfredshed med den seneste tur ligger på et meget godt niveau.

Derfor lyder den overordnede anbefaling fra Wilke at sikre, at alle fortsat arbejder på at vedligeholde den høje tilfredshed gennem god service i kontaktpunkterne, herunder særligt chaufførens kundeservice og ankomsttidspunkt.

Artiklen fortsætter under annoncen

Chaufførens kundeservice og ankomsttidspunktet er de parametre der har størst betydning for tilfredsheden med den seneste tur.

Flextrafik skal derfor fortsat informere deres kunder om, at der er et tidsrum for ankomst så der på forhånd kan blive forventningsafstemt.

26. april 2024 Erhverv, Sønderborg

Grønt lys fra Sønderborg Varme til sammenlægning med Broager Fjernvarme

26. april 2024 Erhverv

Billigere fjernvarme til forbrugerne og bedre muligheder for at skabe et grønt fjernvarmenet. Det er et par af gevinsterne ved at sammenlægge Broager Fjernvarmeselskab A.m.b.a. og Sønderborg Fjernvarme A.m.b.a, og bestyrelserne i begge selskaber har netop fået solid opbakning til at fortsætte drøftelserne om sammenlægning. Siden november har Broager Fjernvarmeselskab A.m.b.a. og Sønderborg Fjernvarme A.m.b.a […]

Læs mere...