Mandag var 100 unge fra Sønderborg til en ganske særlig forpremiere på filmen ”Klovn Forever” i Kinorama.
Helt ekstraordinært havde Danske Bank i Sønderborg inviteret bankens studiekunder til en unik oplevelse i Kinorama mandag aften. Her skulle de se den nye Klovn-film ”Klovn Forever”, der egentlig først har premiere den 24. september.
”Vi er glade for at være med til at give mange af vores studiekunder en god oplevelse. Vi vil gerne give dem noget, som de ikke får andre steder. Så jeg håber, at alle tager hjem en super god oplevelse i bagagen”, siger Kamilla Pedersen, studieambassadør i Danske Bank i Sønderborg i en pressemeddelelse.
Casper og Frank ved en skillevej
En håndsoprækning før filmen viste, at langt de fleste af de fremmødte havde set den første Klovnfilm, så der var høje forventninger og godt humør, før tæppet gik. Og der var også nok at grine af under den nye Klovn-film, der skildrer Casper og Frank fem år senere, hvor de står ved en skillevej. Hvad er det, de vil? Og hvad betyder de egentlig for hinanden, når det kommer til stykket?
I filmen sættes deres venskab på den ultimative test – både i trygge omgivelser herhjemme og i drømmenes by, Los Angeles, hvor Casper flytter til for at forfølge sin karriere. For at redde venskabet sætter Frank efter ham, og i sidste ende må de to venner stille sig selv spørgsmålene: Eksisterer der overhovedet sådan noget som ”venner for evigt”? Og hvad skal man hævne, og hvad skal man tilgive her i livet?
Tips til studieøkonomien
Danske Bank i Sønderborg brugte samtidig anledningen til at give de fremmødte et par gode råd om studieøkonomi – blandt andet via en konkurrence med brunch og bobler på højkant.
”Selvom det mest handler om at give de unge en god aften i biografen, så vil vi selvfølgelig også gerne give et par tips til studieøkonomien. Og her er det jo oplagt at fortælle om vores tilbud, Danske Studie, hvor vi straks fanger de unges opmærksomhed ved at sige, at alt er gratis”, siger Kamilla Pedersen.
Også i syv andre biografer landet over holder Danske Bank tilsvarende arrangementer mandag og tirsdag aften, så alt i alt har banken over 3.000 studiekunder inde og se den nye ”Klovn Forever”.