Henrik Høi er ny bureauchef hos Sol og Strand

3. december 2019 Augustenborg

Selv kalder han sig sønderjyde med stort ”S”, og han har da også boet hele sit liv i Sønderborg. Men udsynet er stort og erfaringerne alsidige, og nu skal det alt sammen omsættes i et nyt job som bureauchef hos Sol og Strand Feriehusudlejning A/S på Als, der varetager udlejning og servicering af omkring 400 huse i Sønderborg, Aabenraa, Haderslev og Kolding kommuner.

Her afløser han nuværende bureauchef Tina Johansen, som efter seks år på posten ønsker at forlade stillingen.

Artiklen fortsætter under annoncen

I stedet tiltræder hun en nyoprettet stilling som souschef.

“Jeg har længe ønsket at træde lidt i baggrunden og dermed slippe det overordnede ansvar for i stedet at tage mere del i den daglige drift. Med Henrik Høi ombord får vi et rigtig godt team her på bureauet, som gør det muligt at tage os endnu bedre af vores mange feriegæster og ejerne af sommerhuse”, siger Tina Johansen i en pressemeddelelse.

Den nye bureauchef er uddannet butiksslagter og har arbejdet som slagtersvend og senere slagtermester, inden han i 2003 kom til Edeka Danmark som drifts- og udviklingskonsulent. Siden fulgte et par år som projektleder, hvor han havde ansvaret for opbygningen og gennemførelsen af boligmesser i hele Danmark. I 2011 blev han butikschef hos Land & Fritid i Rødekro, hvor han blandt andet havde ansvaret for den daglige drift herunder personaleledelse, indkøb og kunderelationer.

De seneste tre år har han bestridt en stilling som butikschef i Harald Nyborg ved Rødekro, hvor han også har arbejdet med ledelse, kunderelationer og drift. Nu ser han frem til at stå i spidsen for bureauet i Augustenborg.

“Jeg glæder mig helt vildt til opgaven og til at arbejde for en virksomhed som Sol og Strand, der er fondsejet og som støtter velgørende organisationer”, siger Henrik Høi og fortsætter:

“For mig er tillid, tryghed, ansvarlighed og gensidig respekt afgørende, og det er uanset, om det er i forhold til medarbejdere, feriegæster eller ejerne af sommerhuse. Det er vigtigt, at medarbejderne trives og har det godt, for så lykkes de, og så lykkes jeg også, og dermed kan vi yde den bedste service”.

 

 

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk