Nu er der et plaster på såret på vej til SE og Stofa’s fiberkunder i det sydjyske område. Det drejer sig i alt om 65.000 kunder.
En af de nærmeste dage vil kunderne få et brev med posten med en besked om, at de ikke skal betale for deres tv-pakke i april måned. Og det uanset, om de har haft problemer med deres tv-signal eller ej.
Fusionen mellem SE og Stofa har ført til store problemer med tv og internet hos mange kunder og meget lange telefon-ventetider for dem, der ville fejlmelde og have hjælp.
Ingen regning
På baggrund af de mange problemer, som mange kunder enten har haft – eller stadig har, så får kunderne et kontant plaster på såret, fortæller administrerende direktør hos Stofa, Klaus Høeg Hagensen:
– Vi siger, at der har været så mange problemer med tv-signalet, at vi ikke fakturerer nogen kunder for tv-pakker for hele april måned, uanset om man har haft problemer eller ej, siger Klaus Høeg Hagensen.
SE skulle flytte 65.000 kunder fra et Waoo-setup over i Stofa i slutningen af februar måned. Og det er også lykkes at flytte størsteparten af kunderne, men der er altså stadig en del problemer hos mange.