SE-direktør beklager generne ved skifte til Stofa-platforme

12. marts 2014 Erhverv Skrevet af: Ole Kæhler

SE-kundernes skifte til tv og internet fra Stofa er ikke gået problemfrit. Administrerende direktør Niels Duedahl undskylder besværlighederne.

Niels Duedahl undskylder via Facebook.

Niels Duedahl undskylder via Facebook.

Artiklen fortsætter under annoncen

Der har været travlt både ved telefoner og taster hos SE de seneste uger. 65.000 kunder hos SE er blevet flyttet over til Stofas platforme efter, SE har overtaget Stofa. Mange kunder har haft problemer med ustabile signaler.

Det har givet rigtigt mange klager både telefonisk og på SE’s Facebook-side. Mandag lagde SE så en video på deres Facebook-side, hvor administrerende direktør Niels Duedahl giver en uforbeholden undskyldning.

Tryk på knappen og se videoen:

Knap

25. april 2024 112, Sønderborg

Brand i grillbaren Hos Jesper

25. april 2024 112

Onsdag aften ved 23-tiden var der brand i grillbaren Hos Jesper tæt ved Rutebilstationen. “Der var nogle unge gutter, som havde ringet til mig og sagt, at det røg fra grillbaren, så jeg skyndte mig herhen”, siger Jesper Sørensen til SønderborgNYT. Da han åbnede døren væltede røgen ud og han skyndte sig at lukke igen […]

Læs mere...