SE-direktør beklager generne ved skifte til Stofa-platforme

12. marts 2014 Erhverv

SE-kundernes skifte til tv og internet fra Stofa er ikke gået problemfrit. Administrerende direktør Niels Duedahl undskylder besværlighederne.

Niels Duedahl undskylder via Facebook.

Niels Duedahl undskylder via Facebook.

Artiklen fortsætter under annoncen

Der har været travlt både ved telefoner og taster hos SE de seneste uger. 65.000 kunder hos SE er blevet flyttet over til Stofas platforme efter, SE har overtaget Stofa. Mange kunder har haft problemer med ustabile signaler.

Det har givet rigtigt mange klager både telefonisk og på SE’s Facebook-side. Mandag lagde SE så en video på deres Facebook-side, hvor administrerende direktør Niels Duedahl giver en uforbeholden undskyldning.

Tryk på knappen og se videoen:

Knap

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk
15. maj 2021 Gråsten, Samfund

BIOGAS: Svært for nogen at vide Nature Energy byggede uden at have fået lov

15. maj 2021 Gråsten

I Kværs sidder en undrende Hans Jørgen Vaarbjerg, som læste om forvaltningens redegørelse for sagsgangen omkring byggetilladelsen til Nature Energys biogasanlæg i Kværs og særligt, at redegørelsen viser, at forvaltningen først fik besked om, at byggeriet var i gang fik at vide fem uger inden Sønderborg Kommune på forlangende fra Miljø- og Fødevareklagenævnet forlangte byggeriet […]

Læs mere...