SE-direktør beklager generne ved skifte til Stofa-platforme

12. marts 2014 Erhverv

SE-kundernes skifte til tv og internet fra Stofa er ikke gået problemfrit. Administrerende direktør Niels Duedahl undskylder besværlighederne.

Niels Duedahl undskylder via Facebook.

Niels Duedahl undskylder via Facebook.

Artiklen fortsætter under annoncen

Der har været travlt både ved telefoner og taster hos SE de seneste uger. 65.000 kunder hos SE er blevet flyttet over til Stofas platforme efter, SE har overtaget Stofa. Mange kunder har haft problemer med ustabile signaler.

Det har givet rigtigt mange klager både telefonisk og på SE’s Facebook-side. Mandag lagde SE så en video på deres Facebook-side, hvor administrerende direktør Niels Duedahl giver en uforbeholden undskyldning.

Tryk på knappen og se videoen:

Knap

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk
5. oktober 2022 FV22, Sønderborg

Enhedslistens Johanna-Maria Precht er for klimaet og imod grænsekontrollen

5. oktober 2022 FV22

Smukt ser det ud, når man står ved kysten og skuer over Flensborg Fjord eller Lillebælt. Mange turister kommer hvert år til vores kommune for at nyde strandlivet og havet. ”Men det skønne billede bedrager. Under havoverfladen ligger en iltfattig gold ørken, som ikke længere levner plads til havdyr- og planter. De er blevet kvalt […]

Læs mere...