SE-direktør beklager generne ved skifte til Stofa-platforme

12. marts 2014 Erhverv Skrevet af: Ole Kæhler

SE-kundernes skifte til tv og internet fra Stofa er ikke gået problemfrit. Administrerende direktør Niels Duedahl undskylder besværlighederne.

Niels Duedahl undskylder via Facebook.

Niels Duedahl undskylder via Facebook.

Artiklen fortsætter under annoncen

Der har været travlt både ved telefoner og taster hos SE de seneste uger. 65.000 kunder hos SE er blevet flyttet over til Stofas platforme efter, SE har overtaget Stofa. Mange kunder har haft problemer med ustabile signaler.

Det har givet rigtigt mange klager både telefonisk og på SE’s Facebook-side. Mandag lagde SE så en video på deres Facebook-side, hvor administrerende direktør Niels Duedahl giver en uforbeholden undskyldning.

Tryk på knappen og se videoen:

Knap

19. juni 2024 Uncategorized

Rema 1000 på Nørrekobbel vil bygge til

19. juni 2024 Uncategorized

Rema 1000 på Nørrekobbel vil gerne udvide og det kræver mere plads. “Derfor har de søgt om at købe mere jord af kommunen og vi sætter derfor et areal til salg, som de har har mulighed for at byde på”, siger borgmester Erik Lauritzen efter Økonomiudvalgets møde i dag, onsdag. “Der er en legeplads og […]

Læs mere...