Sønderborg skal være bedre til at sælge til turister

13. januar 2015 Erhverv Skrevet af: Ole Kæhler

Center for Kystturisme har netop udgivet en ny rapport, hvor de har undersøgt servicen i 25 kystdestinationer i Danmark. Undersøgelsen er lavet som en mystery shopping undersøgelse, hvor konsulenter har besøgt butikker, restauranter og turistkontorer i hver destination, og givet dem karakter efter den service, der er blevet givet.handel2

Artiklen fortsætter under annoncen

I undersøgelsen har Sønderborg fået en førsteplads blandt de 25 kystdestinationer.

Kysten ved Sønderborg

Kysten ved Sønderborg

Sidste år blev Sønderborg nummer 3.

Selvom Sønderborg nu har indtaget førstepladsen, er der stadig plads til forbedringer. Her peger konsulenterne på, at Sønderborg kan blive bedre til aktivt at sælge noget mere til kunden. Det vil både være til glæde for kunden og butikkernes omsætning.

Artiklen fortsætter under annoncen

Sønderborg Kommune har sammen med Sønderborg Erhvervs- og Turistcenter i de seneste 2 år deltaget i ”Oplevelsesbaseret Kystturisme”. Mystery Shopping undersøgelsen er en af mange undersøgelser, der er gennemført i projektet.

23. februar 2024 Nordborg, Samfund

Skolebørn kom på visit til gallafesten på Tangshave

23. februar 2024 Nordborg

De ældre på Tangshave Bo- og Aktivitetscenter fejrede fredag, at det er 20 år siden, centret blev indviet, en indvielse hvor Bitten Clausen også deltog. Det var den 12. december 2003, de ældre flyttede fra det tidligere plejehjem til Tangshave og den 23. februar 2004 rykkede ledelsen ind og derfor var indvielsen den 23. februar. […]

Læs mere...