Stofa: God forklaring på manglende kundeservice

27. januar 2015 Erhverv

10943934_10152819847311461_395623521716182559_n

Når Stofa-kunder modtager sådan en mail, så kan nogle af dem føle sig fristet til at finde en anden tv-udbyder. Men det viser sig, at der faktisk er en god forklaring på mailen.

Artiklen fortsætter under annoncen

“Vi vil godt starte med at beklage, at vi ikke har været i stand til at besvare din henvendelse – det er selvfølgelig ikke godt nok, og bestemt ikke den kundeoplevelse vi gerne vil står for.”, skriver Stofa i et nyt svar. 

“Baggrunden for svaret er, at vi desværre har været ramt af stor travlhed henover julen, og samtidig har de mange helligdage gjort, at en del af de skriftelige kundehenvendelser er blevet af ældre dato. Vores erfaring har vist os, at største del af vores kunder typisk har fundet en alternativ løsning på deres problem – f.eks. pr. telefon – såfremt vi ikke har responderet på den skriftlige henvendelse indenfor 7 dage.”

Artiklen fortsætter under annoncen

Kunden, der havde lagt Stofas mail på Facebook er blevet kontaktet telefonisk af Stofa, så hans problem er forhåbentligt løst.  

Om kunderne i Stofa er tilfredse med, at travlhed er forklaringen på manglende service, kan der kun gættes på.

Artiklen fortsætter under annoncen

 

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk
10. december 2022 Sønderborg, Frivillige

Det kommende folkekøkken kan rykke ind i Frivillighedens Hus

10. december 2022 Sønderborg

Sønderborg Kommune støtter op om et folkekøkken i Sønderborg, som vil udlevere mad til kommunens udsatte borgere og kommunen stiller Frivillighedens Hus til rådighed for folkekøkkenet, der åbner i januar. Det er blevet meget dyrere at leve. Inflationen er høj, og det er samtidig blevet dyrere at bruge varme og strøm. Det rammer også de […]

Læs mere...