Undersøgelse: Kunderne er glade for Broager Sparekasse

31. oktober 2016 Erhverv
Error, group does not exist! Check your syntax! (ID: 52)

 

En ny landsdækkende kundeundersøgelse viser, at den lokale sparekasses kunder er både mere tilfredse og loyale end gennemsnittet i kundeundersøgelsen.

“Det vidner om, at vi gør noget rigtigt.

Artiklen fortsætter under annoncen

Vi har helt klart en fornemmelse i hverdagen af, at vores kunder er glade for os, men det er da rart at få bekræftet i en landsdækkende undersøgelse”, siger direktør i Broager Sparekasse, Lars Christensen i en pressemeddelelse.

Det vigtigste aktiv

Sparekassedirektør Lars Christensen.

Sparekassedirektør Lars Christensen.

I kundeundersøgelsen har kunder vurderet sit pengeinstitut ud fra parametre som: tilfredshed, forventninger, troværdighed, rådgivning og ydelser.

Artiklen fortsætter under annoncen

Til Broager Sparekasses glæde, ligger besvarelsen fra deres kunder højere på alle parametre, end de gennemsnitlige besvarelser i hele kundeundersøgelsen.

“Tilfredshed blandt vores kunder er vores vigtigste aktiv, og derfor går vi langt for at yde individuel og personlig rådgivning.

Artiklen fortsætter under annoncen

Vi kan ud fra undersøgelsen se, at mere end 90 % har svaret, at de også er kunde i sparekassen om 1 år, hvilket bekræfter den kurs vi følger”, lyder det fra en tilfreds Lars Christensen.

Glade medarbejdere giver glade kunder

Tidligere på året kunne Broager Sparekasse offentliggøre resultaterne af en medarbejder-tilfredshedsundersøgelse.

Artiklen fortsætter under annoncen

Medarbejderundersøgelsen viste at arbejdsglæden, tilfredsheden og motivationen var steget markant for de ansatte de seneste år.

At medarbejder- og kundetilfredshed går hånd i hånd glæder Lars Christensen:

“Heldigvis hænger de to undersøgelser sammen.

Artiklen fortsætter under annoncen

Det er jo medarbejderne der er grundlaget for, at vores kunder er tilfredse”.

Landsdækkende kundeundersøgelse

Undersøgelsen gennemføres hvert år af Finanssektorens Uddannelsescenter. Finanssektorens KundeBenchmark gør det muligt at følge den generelle tilfredshed med sektoren, men også at følge enkelte pengeinstitutters udvikling.

39 pengeinstitutter små og mellemstore pengeinstitutter har deltaget i undersøgelsen blandt privatkunder.

Artiklen fortsætter under annoncen

Benchmarket er således baseret på vægtede svar fra kunder i disse pengeinstitutter. Samlet har 36.055 privatkunder deltaget i undersøgelsen.

 

Error, group does not exist! Check your syntax! (ID: 58)

 

Artiklen fortsætter under annoncen

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk
18. april 2021 Kultur, Sønderborg

Flaget ved Dybbøl Mølle blev hejst

18. april 2021 Kultur

Søndag klokken 8:00 gik flaget til tops på Dybbøl Skanse og det var Hjemmeværnet, som stod for seancen. J. P. Rasmussen havde kommandoen og fortalte blandt andet om mindestenen, som står på Dybbøl Banke. Han er blandt dem, der kender rigtigt meget til Dybbøldagen, hvor han har haft kommandoen hele 14 gange. “De første syv […]

Læs mere...