Ny præsident skal stå i spidsen for Rotary i Sønderborg
Da Jesper W. Rybicki Ibsen blev spurgt, om han ville overtage posten som præsident for Rotary Sønderborg Syd efter Jens Lei, blev han både glad og beæret. For ham er posten ikke bare en titel, men et ansvar for en klub, hvor han selv har fundet gode oplevelser, nye bekendtskaber og et stærkt netværk. Rotary […]























































































