Skal dit turist-tilbud med på Visit Sønderjylland?

18. marts 2016 Erhverv Skrevet af: Ole Kæhler
IMG_0578

Klik på billedet og se Visit Sønderjylland

Turistaktører fra hele Sønderjylland kan uden det mindste besvær komme med på den store sønderjyske turistportal, Visit Sønderjylland, der er Destination Sønderjyllands vindue til verden.

“Vi har allerede bookinger fra Nordjylland og Sverige via portalen”, siger Helle Schack fra Destination Sønderjylland, som har til huse i Perlegade i Sønderborg.

Artiklen fortsætter under annoncen

De turistaktører, der er på portalen, får glæde og gavn af den markedsføring, som Destination Sønderjylland laver. Og det er vigtigt at vide, at turister helst køber oplevelser, overnatninger og også gerne pakkeløsninger på nettet.

Såkaldte pakkeløsninger er foreksempel koncert, overnatning, museum og spisning.

“De aktører, der gerne vil sælge oplevelser eller overnatninger kan bare kigge på siden. Hvis de mener, det er noget for dem, så skal de bare ringe eller sende en mail til mig. Mit nummer og min mailadresse står flere steder på portalen”, siger Helle Schack til SønderborgNYT.

Artiklen fortsætter under annoncen

Det koster ikke penge at være med på portalen. Men der skal betales cirka 71/2 procent i gebyr af det salg, som man får via portalen.

“Fordelen ved at være på portalen fremfor at sætte en annonce i avisen er, at man kun betaler, hvis man får penge”, siger Helle Schack. Altså får man omsætning for sine penge.

Hun fortæller, at der ved oprettelsen skal medsendes nogle billeder, når man opretter sig.

“Der skal sendes mindst 3-5 billeder og i nogle tilfælde flere”, siger hun.

Artiklen fortsætter under annoncen

Billeder kan eventuelt tages af SønderborgNYTs fotograf og ønsker man det, så skal der aftales på telefon 5299 8533.

Se Destination Sønderjyllands vindue til verden HER

Det gode værtskab

Tanja Have kommer med opskriften på godt værtskab.

Tanja Have kommer med opskriften på godt værtskab.

Artiklen fortsætter under annoncen

Når turister har købt en overnatning eller en billet til en oplevelse, så er det vigtigt, der gives virkeligt god service.

“Vi husker de den ekstra gode og den dårlige service. Al den service, der er middelmådig husker ingen”, siger Tanja Have fra Commocean.

Torsdag aften fik turistaktører på Nordals en opskrift på det at være gode værter.

Det kan du læse mere om HER

Artiklen fortsætter under annoncen

 

 

4. maj 2024 Samfund, Sønderborg

Kontrakten er skrevet under – nu kan der rives bygninger ned i Nørager

4. maj 2024 Samfund

Fredag blev kontrakten om nedrivning af Nørager skrevet under og det var et øjeblik præget af refleksion over en lang proces, glæde over lokale kræfter og en forventning om at få det bedste ud af situationen, man er blevet sat i, skriver Salus på deres hjemmeside. Teknisk chef for SALUS Boligadministration, Brian Skou Juhler Larsen, […]

Læs mere...