Sæson: Der skrues op for servicen til turisterne

21. juni 2017 Erhverv Skrevet af: Ole Kæhler

I sommermånederne sidste år kunne turister fra ind- og udland få ekstra service under deres ophold i Sønderborg-området i form af 20 dansk-, tysk- og engelsktalende turistservicemedarbejdere iført limegrønne poloer. Nu gentages succesen.

Turisterne kan igen i år besøge turistinformationssteder i Gråsten og Nordborg og have let adgang til turistservice på deres færden rundt i området, når det grønne korps af turistservicemedarbejdere tilbyder deres hjælp.

“Selvom tendensen er øget digitalisering og ændrede vaner, så er den personlige service stadig værdsat, og i Sønderborg-området vil vi praktisere det bedst mulige værtskab for vores turister”, siger Ole Wandahl Stenshøj, formand for Erhvervsudvalget.

Artiklen fortsætter under annoncen

Medarbejderne er allerede i fuld gang med at uddanne sig med udgangspunkt i Det Gode Værtskab, og de skal på produktkendskabsture til kommunens største attraktioner for at opleve turismeprodukterne på egen krop.

De fremtidige servicemedarbejdere er primært fleksjobbere og forventes at arbejde mellem 10 og 20 timer om ugen i juli og august.

 

30. april 2024 Erhverv, Nordborg

Mikkel Friis-Thomsen er ny kommunikationschef i Danfoss

30. april 2024 Erhverv

Mikkel Friis-Thomsen bliver en del af Danfoss Group Communications & Public Affairs under ledelse af Kasper Elbjørn. Mikkel Friis-Thomsen er en velbevandret kommunikationsleder med erfaring i at drive kommunikationen i virksomheder med høj vækst og ambitiøse bæredygtighedsplaner. Mikkel har bl.a. drevet vellykkede internationale kommunikationsindsatser i både Vestas og Sydbank. Senest har han som chef for […]

Læs mere...