Forbrugerombudsmanden informerer om skjult reklame på sociale medier

20. juli 2018 Erhverv

Forbrugerombudsmanden har holdt et informationsmøde om skjult reklame på sociale medier.

Vi modtager løbende spørgsmål om, hvornår der er en ”kommerciel hensigt” med opslag på sociale medier, og hvordan den kommercielle hensigt skal oplyses, skriver Forbrugerombudsmanden i en pressemeddelelse.

Forbrugerombudsmanden har gengivet budskaber fra informationsmødet, som kan læses her. De budskaber, som ikke kan læses i ”Gode råd til influenter om skjult reklame”, er markeret med blå skrift.

Artiklen fortsætter under annoncen

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk
5. december 2022 Kultur, Sønderborg

Brecklings Bogcafé gav lidt indsigt i krimi-tanker, obduktioner og filmarbejde

5. december 2022 Kultur

Søndag eftermiddag fandt årets sidste udgave af Brecklings Bogcafé sted i Sønderborghus, hvor godt 160 gæster lyttede til værten Allan Breckling, forfatterne Louise Nielsen og Karen Inge Nilen samt filmproducer Kasper Gravesen, som skal filme Karen Inge Nielsens grænselandskrimier. Først på scenen var Louise Nielsen, som fortalte, at hun gennem længere tid gik med ideerne […]

Læs mere...