Forbrugerombudsmanden informerer om skjult reklame på sociale medier

20. juli 2018 Erhverv

Forbrugerombudsmanden har holdt et informationsmøde om skjult reklame på sociale medier.

Vi modtager løbende spørgsmål om, hvornår der er en ”kommerciel hensigt” med opslag på sociale medier, og hvordan den kommercielle hensigt skal oplyses, skriver Forbrugerombudsmanden i en pressemeddelelse.

Forbrugerombudsmanden har gengivet budskaber fra informationsmødet, som kan læses her. De budskaber, som ikke kan læses i ”Gode råd til influenter om skjult reklame”, er markeret med blå skrift.

Artiklen fortsætter under annoncen

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk
24. juni 2021 Politik, Sønderborg

Frode Sørensen vender tilbage til Byrådet som vikar

24. juni 2021 Politik

Byrådsmedlem Jesper Smaling fra Socialdemokratiet går på barselsorlov fra fredag og frem til den 10. august og så skal der en vikar på banen. Det bliver tidligere formand for Teknik- og Miljøudvalget Frode Sørensen, som skal afløse Jesper Smaling. Inden Frode Sørensen kan kalde sig ‘midlertidigt byrådsmedlem’, skal det siddende Byråd godkende, at han vikarierer. […]

Læs mere...