Forbrugerombudsmanden informerer om skjult reklame på sociale medier

20. juli Erhverv

Forbrugerombudsmanden har holdt et informationsmøde om skjult reklame på sociale medier.

Vi modtager løbende spørgsmål om, hvornår der er en ”kommerciel hensigt” med opslag på sociale medier, og hvordan den kommercielle hensigt skal oplyses, skriver Forbrugerombudsmanden i en pressemeddelelse.

Forbrugerombudsmanden har gengivet budskaber fra informationsmødet,  Artiklen fortsætter under annoncen

pdf” href=”https://www.forbrugerombudsmanden.dk/media/50805/budskaber-fra-informationsmoede.pdf” target=”_blank” rel=”noopener” data-udi=”umb://media/93632a49d5614ae493a1bfcaaa52806c”>som kan læses her. De budskaber, som ikke kan læses i ”Gode råd til influenter om skjult reklame”, er markeret med blå skrift.

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk

Læs også...