GF Grænsen har succes med erhvervsforsikringer i Sønderborg

16. august 2018 Erhverv

GF Grænsen har i snart et år har tilbudt erhvervsforsikringer, og mange af Sønderborgs små- og mellemstore virksomheder har set fordelen i at være tilknyttet det lokale forsikringsselskab.

Erhvervsassurandør Camilla Schanz fra GF Forsikring

Artiklen fortsætter under annoncen

”Erhvervsforsikringer handler i bund og grund om at sikre virksomheden i uventede situationer og det kan være vanskeligt at skabe sig et overblik over, hvilke dækninger der er relevante og hvad der kræves af lovgivningen”, fortæller den lokale erhvervsassurandør Camilla Schanz fra GF Forsikring, som SønderborgNYT møder på GF-kontoret på Kærvej i Sønderborg.

Camilla Schanz fortæller, at det kan være en jungle for virksomhedsejere at sætte sig ind i de mange forsikringsløsninger og de muligheder der findes – og særligt de små- og mellemstore virksomheder glemmer ofte at tjekke deres forsikringsforhold, når eksempelvis virksomheden vokser, flytter adresse eller lovgivningen ændres:

”Tillid er nok den vigtigste faktor mellem kunden og jeg og så det at vi kan skræddersy det helt rigtige forsikringsprodukt, der passer til den enkelte virksomheds aktuelle behov – og så er det altså meget nemmere at forstå hinandens forretninger, når man bor i samme by og har samme referenceramme”, fortæller Camilla Schanz, der er født og opvokset i Høruphav, hvor hun fortsat bor sammen med sin mand og deres tre børn.

Camilla Schanz har altid arbejdet i forsikringsbranchen og siden 2012 har hun været tilknyttet GF Grænsen:

Artiklen fortsætter under annoncen

”Jeg valgte at arbejde for GF Forsikring, fordi jeg ønskede at være en del af et lokalt forankret, kundeejet forsikringsselskab. At være tæt på mine kunders hverdag og samtidige kunne byde dem velkommen i vores lokale filial på Kærvej, betyder rigtig meget for mig og det er med til at opbygge en god og langvarig relation”.

Det er også derfor, Camilla Schanz har et direkte telefonnummer, så kunderne altid kan få fat på hende uden, at skulle igennem et hovedtelefonnummer og et omstillingsbord, fordi kunderne typisk er håndværkere, restaurationer, kontorvirksomheder og detailbutikker og derfor typisk har bedst tid til at snakke forsikringer sent om eftermiddagen og om aftenen.

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk