Inspirations-konference skal tiltrække flere turister

28. april 2015 Erhverv Skrevet af: Ole Kæhler

Der var engang, hvor turisme var noget med en iskiosk, en souvenirbutik og måske lidt taxfree-shopping. I dag skal der andre og mere strategiske virkemidler til i kampen for at tiltrække de forjættede og forbrugervenlige feriegæster.

Det er bl.a. indholdet i den turismekonference, som Syddansk Vækstforum og Foreningen til markedsføring af ferieturismen i Syddanmark inviterer til torsdag 7. maj på Hotel Legoland i Billund.slot3

Artiklen fortsætter under annoncen

Konferencens formål er at styrke den syddanske turisme og give både offentlige og private aktører på området ny viden og inspiration til arbejdet med at udvikle deres destination eller turismevirksomhed, skriver Syddansk Vækstforum i en pressemeddelelse.

I løbet af dagen vil nøglepersoner inden for både dansk og syddansk turisme holde oplæg og miniworkshops om emnerne destinationsudvikling, online synlighed og digital tilgængelighed. Og ikke mindst, hvordan kan vi bruge og samarbejde med hinanden, så vi kan blive endnu stærkere spillere på turismeområdet.

Artiklen fortsætter under annoncen