Skal dit turist-tilbud med på Visit Sønderjylland?

18. marts 2016 Sundeved
IMG_0578

Klik på billedet og se Visit Sønderjylland

Turistaktører fra hele Sønderjylland kan uden det mindste besvær komme med på den store sønderjyske turistportal, Visit Sønderjylland, der er Destination Sønderjyllands vindue til verden.

Artiklen fortsætter under annoncen

“Vi har allerede bookinger fra Nordjylland og Sverige via portalen”, siger Helle Schack fra Destination Sønderjylland, som har til huse i Perlegade i Sønderborg.

De turistaktører, der er på portalen, får glæde og gavn af den markedsføring, som Destination Sønderjylland laver. Og det er vigtigt at vide, at turister helst køber oplevelser, overnatninger og også gerne pakkeløsninger på nettet.

Såkaldte pakkeløsninger er foreksempel koncert, overnatning, museum og spisning.

“De aktører, der gerne vil sælge oplevelser eller overnatninger kan bare kigge på siden. Hvis de mener, det er noget for dem, så skal de bare ringe eller sende en mail til mig. Mit nummer og min mailadresse står flere steder på portalen”, siger Helle Schack til SønderborgNYT.

Det koster ikke penge at være med på portalen. Men der skal betales cirka 71/2 procent i gebyr af det salg, som man får via portalen.

“Fordelen ved at være på portalen fremfor at sætte en annonce i avisen er, at man kun betaler, hvis man får penge”, siger Helle Schack. Altså får man omsætning for sine penge.

Hun fortæller, at der ved oprettelsen skal medsendes nogle billeder, når man opretter sig.

“Der skal sendes mindst 3-5 billeder og i nogle tilfælde flere”, siger hun.

Billeder kan eventuelt tages af SønderborgNYTs fotograf og ønsker man det, så skal der aftales på telefon 5299 8533.

Se Destination Sønderjyllands vindue til verden HER

Det gode værtskab

Tanja Have kommer med opskriften på godt værtskab.

Tanja Have kommer med opskriften på godt værtskab.

Når turister har købt en overnatning eller en billet til en oplevelse, så er det vigtigt, der gives virkeligt god service.

“Vi husker de den ekstra gode og den dårlige service. Al den service, der er middelmådig husker ingen”, siger Tanja Have fra Commocean.

Torsdag aften fik turistaktører på Nordals en opskrift på det at være gode værter.

Det kan du læse mere om HER

 

 

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk