Sønderjysk Forsikring søger stadig unge mennesker til callcentret

1. oktober 2019 Erhverv

Sønderjysk Forsikring har ansat en række gymnasieelever og studerende, som arbejder i forsikringsselskabets callcenter på Ulkebøldam i Sønderborg – og der kan stadig bruges flere unge mennesker ved telefonerne.

“Vi ansætter løbende unge mennesker, fordi det jo er sådan, at studerende kan have brug for fri-perioder, når de for eksempel skal lave store studieopgaver eller bare trænger til ferie”, siger salgsdirektør Claus Dam til SønderborgNYT.

Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag var en gruppe unge mennesker i gang med at blive lært op, så de kan ringe potentielle kunder op.

“I dag bruger vi fire timer på at klæde dem på, så de kan fortælle om Sønderjysk Forsikring og når de møder ind igen onsdag, så kan de modige prøve at ringe folk op, mens vi er omkring dem, så vi kan guide, når der er brug for det”, siger Mathias Iversen, som står for oplæringen.

Han fortæller videre:

“Vores forventning er, at de unge tager otte timers telefonvagt i løbet af ugen første fire dage, hvor callecentret er bemandet mellem klokken 16 og 20”.

Claus Dam fortæller, at de unge mennesker får en fast timeløn.

“Og er der nogen, der gerne vil vide mere eller måske have et fritidsjob, så kan de ringe til Mathias Iversen på telefon 2189 7718”, siger Claus Dam. Man kan også¨sende en mail til mti@soenderjysk.dk

De unge mennesker skal ikke sælge forsikringer over telefonerne.

“De skal booke møder for vores assurandører”, siger Claus Dam.

 

Skrevet af: Ole ole@sonderborgnyt.dk