Spændende job: Customer Journey Manager for ZERObolig

Arkivfoto
Arkivfoto
29. december 2016 Uddannelse Skrevet af: Ole Kæhler

Har du indsigt i strategisk marketing og brug af big data?

Kan du formulere klare budskaber, der letter boligejernes rejse mod energibesparelser og vedvarende energi?

Og kan du skabe teamånd og stakeholder-samspil i et af verdens mest ambitiøse klimaprojekter? Så er det måske noget for dig, at blive Customer Journey Manager i Sønderborgs ProjectZero.

Sønderborg vil være et CO2-neutralt vækstområde 20 år før resten af Danmark, og ProjectZero skaber omstilling og grundlag for vækst og nye grønne arbejdspladser på vejen dertil. Siden 2007 er der skabt hundredevis af nye grønne arbejdspladser, og områdets CO2-udledning er reduceret med 35 procent – og vi stopper ikke her!Vi søger en dynamisk og troværdig, resultatorienteret ny kollega til et selvstændigt og perspektivrigt job som Customer Journey Manager for ZERObolig.

Artiklen fortsætter under annoncen

Vi tilbyder dig

Som Customer Journey Manager får du ansvaret for konkrete og synlige projekter med store potentialer. Du vil være drivkraften i hele kundeprocessen med udvikling, planlægning, implementering samt opfølgning/dokumentation i tæt samarbejde med mange samarbejdspartnere.

Du får mulighed for at arbejde målrettet med marketing og kommunikation på strategisk, taktisk og operationelt niveau. Og efterfølgende sikre, at de tilknyttede samarbejdspartnere leverer, så boligejerne i Sønderborg bliver motiveret og skaber effekt. Nøglen til din succes er din personlighed koblet med strategi, big data og evnen til at motivere og skabe resultater/effekter på tværs.

Artiklen fortsætter under annoncen

Læs mere om stillingen HER

Ansøgningsfristen er frem til 15. januar 2017 – tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgning mrk. ”Customer Journey Manager – ProjectZero”, sendes til Proces Support A/S per e-mail på [email protected] – alle ansøgninger behandles naturligvis 100% fortroligt.

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt, så de matcher de stillede krav og forventninger.

5. oktober 2024 Erhverv, Sønderborg

Langsommelig proces forsinker sejlads med de gule turbåde i Sønderborg Havn

5. oktober 2024 Erhverv

Flere har sikkert bemærket, at der nu på andet år ligger to gule både, som ikke bliver brugt, på Dybbøl-siden i Sønderborg Havn. Årsagen er, at der mangler godkendelser til at sejle i farvandet omkring Sønderborg. “Vi arbejder stadig på at finde en løsning, så vi kan få dem godkendt til sejlads her i Sønderborg. […]

Læs mere...