Har du indsigt i strategisk marketing og brug af big data?
Kan du formulere klare budskaber, der letter boligejernes rejse mod energibesparelser og vedvarende energi?
Og kan du skabe teamånd og stakeholder-samspil i et af verdens mest ambitiøse klimaprojekter? Så er det måske noget for dig, at blive Customer Journey Manager i Sønderborgs ProjectZero.
Vi tilbyder dig
Som Customer Journey Manager får du ansvaret for konkrete og synlige projekter med store potentialer. Du vil være drivkraften i hele kundeprocessen med udvikling, planlægning, implementering samt opfølgning/dokumentation i tæt samarbejde med mange samarbejdspartnere.
Du får mulighed for at arbejde målrettet med marketing og kommunikation på strategisk, taktisk og operationelt niveau. Og efterfølgende sikre, at de tilknyttede samarbejdspartnere leverer, så boligejerne i Sønderborg bliver motiveret og skaber effekt. Nøglen til din succes er din personlighed koblet med strategi, big data og evnen til at motivere og skabe resultater/effekter på tværs.
Læs mere om stillingen HER
Ansøgningsfristen er frem til 15. januar 2017 – tiltrædelse snarest muligt.
Ansøgning mrk. ”Customer Journey Manager – ProjectZero”, sendes til Proces Support A/S per e-mail på [email protected] – alle ansøgninger behandles naturligvis 100% fortroligt.
Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt, så de matcher de stillede krav og forventninger.