Syd Energi beklager manglende kundeinformation

30. maj 2016 REGIONALT

Som SønderborgNYT kunne fortælle tidligere (læs artikel hér) har Forbrugerombudsmanden rejst kritik af selskabets markedsføring. Det er selskabet Gul Strøm der har klaget til Forbrugerombudsmanden om en række forhold i Syd Energis markedsføring i starten af 2015 og har fået medhold i tre, ud af en lang række klagepunkter.

Artiklen fortsætter under annoncen

I en pressemeddelelse beklager Syd Energi sagen og oplyser at markedsføringen på selskabets hjemmeside efterfølgende er blev ændret og rettet allerede tilbage i 2015.

Error, group does not exist! Check your syntax! (ID: 52)

 

” I SE (red: Syd Energi) arbejder vi hver dag for de bedste kundeoplevelser og det er vigtigt for os, at vores kunder er trygge ved at handle med os. Vi tager Forbrugerombudsmandens ord til os og vil arbejde endnu hårdere for at informere kunderne på en ligetil og retvisende facon, uden at det går ud over vores kundeservice og kundernes onlineoplevelser med SE”, siger Thomas Fugl, direktør, SE Energi & Klima Privat.

SE Energi & Klima arbejder hver dag for at give de bedste kundeoplevelser og drive en åben og gennemskueligvirksomhed med kunderne i centrum. Derfor er det også med stor beklagelse, at vi må erkende at vi på tre klagepunkter ikke har givet tilstrækkelig, retvisende information i 2015, oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Skrevet af: Michael michael@sonderborgnyt.dk