En rutinemæssig standsning i Fredensgade i Gråsten endte tirsdag aften med, at politiet beslaglagde en bil med henblik på konfiskation.
Patruljen standsede bilen omkring klokken 18:25, og her viste det sig, at føreren var frakendt førerretten. Ifølge politiet var det tredje gang inden for tre år, at manden blev standset for at køre bil, selv om han ikke måtte.
Føreren er en 47-årig mand fra lokalområdet.
“Bilens ejer blev også sigtet for at have overdraget bilen til en person, der ikke måtte køre den. Der er tale om en 51-årig kvinde fra lokalområdet”, oplyser politikommissær Chris Thorning Vesterdal fra Syd- og Sønderjyllands Politi.













