En mindre brand på en altan i Dybbølgade i Sønderborg endte mandag aften med, at en patrulje sparkede døren ind til boligen.
Branden blev anmeldt omkring klokken 23:10, hvor der var ild i pap og flamingo på altanen. En patrulje var i nærheden og forsøgte kort efter at banke på døren, men da ingen svarede, blev døren sparket ind.
Patruljen fik slukket branden med en pulverslukker, og der skete ingen skade på fast ejendom.
“Det viste sig, at der var en beboer i boligen, men personen havde musik i ørerne og havde derfor ikke hørt, hvad der foregik. Branden er formentlig opstået i forbindelse med, at der er blevet røget cigaret på altanen inden branden”, oplyser politikommissær Chris Thorning Vesterdal fra Syd- og Sønderjyllands Politi.
Politiet foretager ikke yderligere brandundersøgelse.
















