Bilist blev ramt bagfra ved rødt lys

Arkivfoto

Arkivfoto

23. juni 2026 112 Skrevet af: Sissel Vinther

To biler var involveret i et færdselsuheld i Nordborg mandag formiddag. Uheldet skete omkring klokken 10:10 i krydset Ringvej og Løjtertoft, hvor den ene bil holdt stille for rødt lys og pludselig blev påkørt bagfra af en anden bil.

Ifølge politiet var føreren af den bageste bil formentlig ikke opmærksom på, at der var rødt lys, og at bilen foran holdt stille. Der skete umiddelbart ingen personskade, men der var materiel skade på bilerne.

“Føreren af den forreste bil er en 29-årig kvinde fra lokalområdet, mens føreren af den bageste bil er en 63-årig kvinde fra lokalområdet”, oplyser politikommissær Chris Thorning Vesterdal fra Syd- og Sønderjyllands Politi.

23. juni 2026 Nordborg, Sønderborg

Himmark Strand er kommet et afgørende skridt nærmere en oprydning

23. juni 2026 Nordborg

Efter flere års planlægning, undersøgelser og forsinkelser er oprensningen af den stærkt forurenede Himmark Strand på Nordals nu rykket et afgørende skridt nærmere. Mandag godkendte Regionsrådet i Region Syddanmark, at det omfattende oprensningsprojekt sendes i udbud. Dermed kan jagten på den entreprenør, der skal stå for den enorme opgave, begynde. Hvis tidsplanen holder, kan de […]

Læs mere...