I Det Gamle Rådhus kan du ‘Gå til Politik’ med Moderaterne

Det Gamle Rådhus i Gråsten. Arkivfoto: Ole Kæhler

Det Gamle Rådhus i Gråsten. Arkivfoto: Ole Kæhler

20. februar 2024 Politik Skrevet af: Ole Kæhler

Moderaterne i Sønderborg Kommune inviterer til ’Gå til Politik’. Uanset politisk ståsted opfordres alle borgere i Sønderborg Kommune til at deltage i mødet den 26. februar fra klokken 18:30 til 20:30.

”Vi ønsker at komme tættere på borgerne ved at arrangere møder, hvor emner af lokal betydning vil blive taget op til diskussion, siger Preben Thorsen der er projektleder for Moderaterne i Sønderborg kommune i en pressemeddelelse.

Vi bringer to emner til lokalpolitisk debat ved hvert møde, og det første arrangement i Gråsten vil fokusere på sønderjysk infrastruktur og sundhedsreformen. Det Gamle Rådhus i Gråsten vil danne rammen om en konstruktiv dialogaften – og det er gratis at deltage.

Artiklen fortsætter under annoncen

For at sikre et velfungerende arrangement er der tilmelding via e-mail på [email protected]

Program

Velkomst ved Moderatere i Sønderborg kommune

Henrik Frandsen fortæller om sundhedsreformen.

Lars Løkke Rasmussen er med på storskærm.

Debat om den sønderjyske infrastruktur med indlæg fra Als – Fynbroens formand, Inge Dahl.

Vi byder på kaffe og der kan købes drikkevarer samt kage.

24. juni 2026 Sport, Sønderborg

To unge talenter får foden indenfor hos Sønderjyske Herrehåndbold

24. juni 2026 Sport

Sønderjyske Herrehåndbold har sat navn på to unge spillere, som klubben ser som en del af fremtiden. Simon Kirkegaard og Daniel Szilléry har begge skrevet under på ungdomskontrakter, og med aftalerne vil klubben styrke vejen fra talentarbejdet til ligaholdet. For Simon Kirkegaard er kontrakten noget særligt, fordi Sønderjyske Herrehåndbold er den klub, han er vokset […]

Læs mere...