Mandag begyndte Kristian Overgaard som business development manager på Hotel Alsik, hvor han får det overordnede ansvar for marketing og kommunikation.
”En af mine opgaver er at få flere konferencer og events i ordrebogen. Det kommer til at ske ved at være mere proaktiv”, siger Kristian Overgaard til SønderborgNYT.
Hoteldirektør Martin Johanning fortæller, at der også er store ambitioner med Sergenten.
”Og der skal jeg være med til at sikre, at stedet bliver endnu bedre”, siger Kristian Overgaard.
”Vi gør os umage hver eneste dag for at sikre, at Hotel Alsik fortsat er en attraktion for både Sønderborg og Danmark”, siger direktøren.
”Og jeg skal sørge for, at vi hele tiden fortæller om alt det, som hotellet kan. Selvfølgelig har Jesper Koch stor betydning, men en hoteloplevelse er ikke alene den gode mad. Alt andet skal også være førsteklasses, så gæsterne på alle måder får gode oplevelser”, siger Kristian Overgaard. Jo flere, der får øjnene op for, at Hotel Alsik er en dejlig oplevelse, jo flere gæster vil der komme til det store hotel og til Sønderborg.