Kunstskolen bliver ramme om kage og jazz

4. september 2018 Kultur Skrevet af: Ole Kæhler

Har man en sød tand og øre for jazzmusik, kan det være værd at besøge Sønderjyllands Kunstskole, når de slår dørene op for det nye arrangement ‘Improjazz og Kagebord’. Her får koncertgæster mulighed for at gå ombord i et velanrettet kagebord og samtidig nyde tonerne af improvisationsjazz til kaffen, skriver arrangørerne til SønderborgNYT.

Det er jazzmusikere fra Art Ensemble Syd og Creative Music Sønderjylland, der leverer soundtracket til dagens kagebord. Publikum kan bl.a. høre den amerikanske bassist Tom Blancarte, den eksperimenterende saxofonist Louise D.E. Jensen samt Sønderborg-bassisten Niels Præstholm.

Artiklen fortsætter under annoncen

Arrangementet foregår lørdag den 15. september kl. 15 i Multikulturhuset, nærmere bestemt Atelier David Hockney på 2. etage i det gamle pakhus.

Prisen for at deltage er 100 kr. pr. person.

24. juni 2026 Erhverv, Sønderborg

Nu giver manden bag Borgen stafetten videre

24. juni 2026 Erhverv

I næsten 20 år har Flemming Enghave været en fast del af historien om Borgen Shopping, først da centret kun eksisterede som planer og idéer, og siden som den daglige leder af det hus, tusindvis af mennesker besøger hver uge uden at tænke over, hvor mange beslutninger der ligger bag. Ved årsskiftet giver Flemming Enghave […]

Læs mere...