ProjectZero: Vær med i næste skridt mod nullet

Arkivfoto

Arkivfoto

15. januar 2014 Politik Skrevet af: Ole Kæhler

Sønderborg-områdets borgere, virksomheder og forsyningsselskaber har sammen med kommunen reduceret CO 2-udledningen med 22 % fra 2007 til 2012 – vi er rigtig godt på vej – og skal nu videre på vejen mod nullet!

Artiklen fortsætter under annoncen

Køreplanen lægges frem ved et arrangement i Alsion fredag den 31. januar klokken 13.00 til 15.00, hvor ProjectZero inviterer beslutningstagere, netværks- og virksomhedsledere, ildsjæle og klima-ambassadører til lancering af Roadmap2020 – kom og vær med til næste skridt mod nullet.

I 2020 er målet at reducere CO2-udledningen med 50 % i forhold til 2007.

Artiklen fortsætter under annoncen

Vejen mod nullet Roadmap2020 er et vækst-initiativ der giver konkrete bud på, hvordan hele Sønderborg-området realiserer 2020-målet med markedsbaserede partnerskaber, som med nye løsninger kan omstille området til et CO2-neutralt samfund og samtidig skabe mange nye grønne jobs.

Artiklen fortsætter under annoncen

Retningen er udpeget i Roadmap2020, men hvordan når vi i mål i 2020 på bedste og smarteste vis?

Hvordan får vi hele Sønderborg-området involveret i at løfte udfordringen? Og hvordan skaber visionen værdi lokalt, nationalt og internationalt?

 

25. juni 2026 Erhverv, Sønderborg

Han kom ind med værktøjskassen fuld af erfaring

25. juni 2026 Erhverv

Benny Staub havde mange års erfaring fra trailerbranchen og en baggrund som automatikmekaniker med sig, da han i oktober 2022 blev en del af Syd Elektro i Ulkebøl. Siden har han sat sit præg på virksomheden, hvor han i dag er en del af ejerkredsen. “Jeg er glad for, at jeg ikke behøver at træde […]

Læs mere...