Politiet har modtaget en anmeldelse om tyveri fra en håndværkerbil på Vøl-Bogade i Sønderborg. Tyveriet er sket i løbet af natten mellem mandag og tirsdag, hvor nogen på ukendt vis har fået adgang til varerummet i den aflåste varebil.
“Der er ikke tegn på opbrud, og politiet ved endnu ikke, hvordan bilen er blevet åbnet. Fra bilen er der stjålet en del håndværktøj af mærket Milwaukee”, oplyser politikommissær Søren Schlaikjer fra Syd- og Sønderjyllands Politi.
Hvis nogen bliver tilbudt billigt Milwaukee-værktøj, hører politiet gerne fra dem.


















