Der skete tirsdag klokken 13:46 et færdselsuheld i krydset Ahlefeldvej og Sildekulevej i Gråsten. Ifølge politiet kom en bilist kørende ved rundkørslen og skulle videre mod Sildekulevej. Her holdt bilisten tilbage for en kabinescooter, der var på vej rundt i rundkørslen.
Bagved kom en anden bilist, som med lav hastighed kørte ind i den forankørende bil.
Den forreste bil blev ført af en 73-årig bilist, mens den bagvedkørende bil blev ført af en 70-årig mand.
“Der skete ingen alvorlig personskade ved uheldet. En person blev tilset af ambulancepersonale på stedet, men der var ikke tale om noget alvorligt”, oplyser politikommissær Søren Schlaikjer fra Syd- og Sønderjyllands Politi.















