Indbrud hos Det nye Hebru i Gråsten

10. september 2014 112 Skrevet af: Ole Kæhler

Tidligt onsdag morgen kl. 04:03, blev der begået indbrud hos Det nye Hebru på Sundsnæs i Gråsten.

En gipsplade i en terrassedør var blevet sparket ind og det gav tyvene adgang til lampeafdelingen.

Tyvene ser dog ud til at være stukket af uden at stjæle noget, muligvis fordi de er blevet forstyrret.

  • Der er mistanke til tre personer der søndag var i butikken hvor de kiggede sig meget godt omkring, siger Peter Baum fra Sønderborg Politi.
27. juni 2026 Erhverv, Sønderborg

Tiden løber for Torve-Hallens fremtid

27. juni 2026 Erhverv

Nu er der ikke længe til 2027, og Torve-Hallens fremtid er stadig uafklaret, for den nuværende bygning ved havnen i Sønderborg skal efter planen fjernes ved udgangen af året, men restauratør Paul Loichtl håber stadig, at der bliver fundet en løsning, så restauranten kan blive på havnen. Torve-Hallen har mange faste gæster, og ifølge Paul […]

Læs mere...