Der var en alvorlig episode på Sønderskov-Skolen på Grundvigs Allé onsdag formiddag, hvor to elever kom i klammeri, som udviklede sig til vold. Begge involverede er under den kriminelle lavalder, og derfor er oplysningerne i sagen begrænsede.
Ifølge politikommissær Chris Thorning Vesterdal fra Syd- og Sønderjyllands Politi blev hændelsen anmeldt til politiet efter episoden, hvor den ene elev udsatte den anden for vold.
“Gerningsdrengen udsatte forurettede for vold blandt andet ved at kaste en flaske i hovedet på vedkommende”, oplyser Chris Thorning Vesterdal.
Den forurettede elev slap med lettere kvæstelser, og der er ikke oplysninger om, at vedkommende skulle have været en tur på hospitalet. Politiet bekræfter, at der er oprettet en anmeldelse i sagen, men understreger samtidig, at de er meget tilbageholdende med yderligere detaljer:
“Vi er meget tilbageholdende med oplysninger, grundet at begge drenge er under den kriminelle lavalder”.

















