ProjectZero: Vær med i næste skridt mod nullet

Arkivfoto

Arkivfoto

15. januar 2014 Politik Skrevet af: Ole Kæhler

Sønderborg-områdets borgere, virksomheder og forsyningsselskaber har sammen med kommunen reduceret CO 2-udledningen med 22 % fra 2007 til 2012 – vi er rigtig godt på vej – og skal nu videre på vejen mod nullet!

Artiklen fortsætter under annoncen

Køreplanen lægges frem ved et arrangement i Alsion fredag den 31. januar klokken 13.00 til 15.00, hvor ProjectZero inviterer beslutningstagere, netværks- og virksomhedsledere, ildsjæle og klima-ambassadører til lancering af Roadmap2020 – kom og vær med til næste skridt mod nullet.

I 2020 er målet at reducere CO2-udledningen med 50 % i forhold til 2007.

Artiklen fortsætter under annoncen

Vejen mod nullet Roadmap2020 er et vækst-initiativ der giver konkrete bud på, hvordan hele Sønderborg-området realiserer 2020-målet med markedsbaserede partnerskaber, som med nye løsninger kan omstille området til et CO2-neutralt samfund og samtidig skabe mange nye grønne jobs.

Artiklen fortsætter under annoncen

Retningen er udpeget i Roadmap2020, men hvordan når vi i mål i 2020 på bedste og smarteste vis?

Hvordan får vi hele Sønderborg-området involveret i at løfte udfordringen? Og hvordan skaber visionen værdi lokalt, nationalt og internationalt?

 

24. juni 2026 Erhverv, Sønderborg

Drengedrømmen kom hurtigt op i fart

24. juni 2026 Erhverv

Der er allerede kommet biler ind i lokalerne i Sønderborg, og selv om Mapé Auto først officielt åbner senere på sommeren, er Mathias Berggrein Pedersen i fuld gang. De første biler er sat til salg, annoncerne er ved at blive gjort klar, og den første bil er allerede solgt. For den 27-årige bilmand er det […]

Læs mere...