Glæde og stolthed fyldte Det Blå Gymnasium
Der var smil, stolthed og feststemning i luften, da Det Blå Gymnasium i Sønderborg fredag dannede rammen om årets dimission. Auditoriet var fyldt med glade studenter iført de karakteristiske blå huer, mens stolte forældre, bedsteforældre og øvrige familiemedlemmer fulgte med fra de fyldte stolerækker. Her bød direktør Bente Esbensen Jensen velkommen til en højtidelig og […]

























