Torsdag eftermiddag omkring klokken 16 rykkede en større politistyrke ind Borgen i Sønderborg.
Ifølge Kvickly-chef Lars Skovhus, så skyldes det, at der er en person, som har ringet til politiet og fortalt, at der er set en pistolbevæbnet mand i indkøbscentret.
Politiet har bedt folk forlade centret og betjentene er i gang med at gå alle butikkerne igennem.
SønderborgNYT følger sagen.
Du kan SE BILLEDER HER.













